Ely-keskusten ja TEM:n PK-sektorin kehittämispalveluiden uudesta palvelukokonaisuudesta avautuvat ensimmäisenä markkinoinnin ja asiakkuuksien parempi hallinta sekä tuotekehitys ja uusien ideoiden tai keksintöjen kaupallistaminen.
Kehittämispalvelut ovat yrityskohtaisesti räätälöitäviä palveluja ja tarkoitettu suomalaisille pk-yrityksille, joilla on potentiaalia liiketoimintansa kehittämiseen ja kasvattamiseen sekä ihmisten työllistämiseen. Palvelut ovat kustannnustehokas tapa kehittää yritystäsi pitkäjänteisesti ja tuloksellisesti vahvan valtion tuen asiosta (jopa 80%).
Markkinointi ja asiakkuudet –palvelun tavoitteena on tehostaa yrityksen liiketoimintaa kilpailukykyisemmäksi markkinointistrategiaa ja asiakkuudenhallintaa kehittämällä. Käytännössä tämä tarkoittaa markkinaosaamisen kehittämistä yrityksissä sekä markkinoinnin strategista suunnittelua ja asiakkuudenhallintaa sen osana. Palvelun aikana selvitetään mm. eri viestintä- ja markkinointikanavien merkitystä, painoarvoa ja käyttökelpoisuutta yrityksen tarpeista käsin. (Hinta 330 euroa + alv/pvä)
Innovaation kaupallistamispalvelun tavoite on tukea yrityksen liiketoiminnan kehittämistä innovaatioita hyödyntämällä. Palvelu on suunnattu yrityksille, jotka tavoittelevat keksinnöillään uusia liiketoimintamahdollisuuksia tai markkinoita. Konsultaatiossa autetaan yritysjohtoa innovaation kaupallistamisessa ja uusien toimintamahdollisuuksien löytämisessä sekä kansainvälisten markkinoiden hyödyntämisessä. (Hinta 330 euroa + alv/pvä)
Palvelua myönnetään kerrallaan 2 – 7 päivää. Maksimissaan palveluita on mahdollisuus hyödyntää 15 päivää 3 vuoden aikana.
Kaipaatko lisätietoa? Jari Valtonen, puh. 050 5745 654, jari.valtonen@industria.fi
Voit myös jättää yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä. Klikkaa lomakkeeseen.